از سیمی کالن و برنامه نویسی تا خدمت سربازی

از سیمی کالن و برنامه نویسی تا رفتن به خدمت سربازی

از آنجایی که خدمت و سربازی شتری است که در خونه تمام پسرها میخوابه و اینبار نوبت ما شد . بعد مدتها طراحی ، برنامه نویسی و کد زنی این بار باید به خدمت سربازی برویم که البته این خدمت رفتن هیچ ضربه ای به سایت نخواهد زد و همینطور به تولید محصولات اختصاصی و پشتیبانی ادامه خواهیم داد :) . سربازی یک دوران دو ماهه آموزشی دارد که در این زمان دسترسی به هیچ سیستم و کامپیوتری نیست و هر از گاهی در این مدت ممکن است مرخصی دو سه روزه بدهند. و بنده هم آخرین نفر از تیم هستم که در تاریخ 1 آبان 1396 اعزام خواهم شد و دو ماه آموزشی در پیش خواهم داشت.

در این مدت زمان دوماه قرار بود سیستم خرید رو غیر فعال کنیم اما چون روزانه دانلودهای زیادی از محصولات رایگان و تجاری میشود سیستم خرید همانند قبل فعال خواهد بود و لازم است چند نکته را برای این مدت خدمت دوستان و کاربران عزیز عرض کنیم :

تمامی محصولات رایگان را همانند قبل میتوانید به راحتی دریافت و آپدیت کنید

برای خرید محصولات تجاری حتما قبل از خرید با شماره 09338883035 تماس بگیرید ، از قسمت پشتیبانی سایت و یا از قسمت تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید. در صورتی که به درخواست و تماس شما پاسخ داده شد میتوانید محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

و اما شاید بپرسید دلیل اینکار چیست ؟

ما میتوانستیم همانند قبل بگذاریم که کاربران تمامی محصولات را بدون هیچ مشکلی دریافت کنند اما این نکات برای افرادیست که نیاز به پشتیبانی دارند.طبیعیست که هر افزونه و محصولی نیاز به پشتیبانی دارد و با راهنمایی و تجربه کاربر است که یک مارکت نمره خوبی در بازدهی و کیفیت میگیرد. به همین جهت ما این پست را زدیم که تمامی کاربران اطلاع کامل از فعایت سایت داشته باشند و برنامه های کاری خود را وفق دهند. از این رو اگر افرادی برای مثال محصولاتی را تهیه کردند که نیاز به کد فعال سازی داشت و با پشتیبانی و فرم ها با ای سی ام اس تماس گرفتند ولی در این مدت کسی پاسخگو نبود جای نگرانی ای نیست :) چون بعد از مدت دوماهه آموزشی بنده تمامی این موارد رو بررسی خواهم کرد و با مشتریان تماس خواهم گرفت.

برخی سوالات متداول کاربران که ممکن است پیش بیاید :

محصول را خریدم ولی چیزی در پنل سفارشات موجود نیست 

در ابتدا توصیه میکنیم قبل از خرید تماس بگیرید و با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید اما چنان چه به هر دلیلی خرید کرده اید و بعد از مدت یکساعت سفارشی در پنل شما موجود نشد ، جای هیچ نگرانی نیست ، و تمامی این موارد را بررسی خواهیم کرد.

بروز رسانی محصولات را چطور دریافت کنیم 

چون تمامی محصولات ای سی ام اس از سایت سازنده و بروز دریافت میشود ، قرار دادن نسخه بروز محصولات به صورتی دستی انجام میشود بدین منظور در پست های قبلی این نکته را گفتیم که کاربران قبل از خرید حتما با شماره 09338883035 تماس بگیرند یا از قسمت پشتیبانی ارتباط برقرار کنند ، اگر به درخواستشون پاسخ داده شد میتوانند آپدیت محصول را با خیال راحت دریافت کنند.

من توجه ای به این نکات قبل از خرید نکردم ، باید چه کنم ؟

خب برای این دسته از کاربران هم اصلا جای نگرانی نیست ، اول توصیه میکنم حتما و حتما بعد از دریافت پاسخ از پشتیبانی و یا شماره تماس اقدام به خرید کنید اما اگر صرف نظر از تمامی این موارد فردی خرید انجام داد ، پس از طی شدن این مدت زمان آموزشی بنده شخصا تمامی سفارشات و برخورد نسبت به مشتریان را پیگیری میکنم و پس از صحبت با مشتری و دریافت بازخورد ، بسته به انتخاب مشتری یا مبلغ را به صورت کامل بازگشت میدهیم و یا محصول مورد نظر را با تخفیفی فوق العاده ویژه در اختیار وی قرار میدهیم.

مخلص تمامی دوستان عزیز هستم و  بخاطر این چندماه نبودن مداوم تیم از همه شما عذر خواهی میکنم و قول یک سوپرایز را بعد از این مدت خواهیم داد و در پایان برای همه آرزوی موفقیت میکنم و از تیم حرفه ای پارس پک که در این مدت زحمت های زیادی بهشون دادیم نهایت تشکر رو میکنم :)

نوشته شده با عشق

محمدحسین نیازی اولش طراحی گرافیکی و رابط کاربری می کرده بعد ها کارشناسی نرم افزارشو گرفته و به کد زنی علاقه مند میشه ، تا اینکه تیم طراحی استودیو لاوان رو راه میندازه و بعدش میره سر وقت آی سی ام اس و الان اون اینجاست تا با تجربه بیش از 12 ساله خودش ، فوت‌وفن‌های خودش رو در اختیار شما قرار بده تا اون‌ها رو در جریان کاری‌تون بگنجونین و مهارت‌هاتون رو ارتقاء بدین.

محمدحسین نیازی

پست های مرتبط

7 دیدگاه تاکنون ارسال شده
  • ذکوی
    مهمان
    مهندس جان زودتر برگردیا خیلی خیلی کار داریم باهات
  • فردین
    مهمان
    ایشالا که خیلی زود این مدت دوماهیی بگذره ما که اینقد عادت کردیم همیشه مزاحمیم :)
  • sepas
    مهمان
    جووون خلاق ایرانی خدا همراهت باشه با کمکت به خیلی چیزاها رسیدم موفق باشی
  • Amir reza
    مهمان
    داداش :) فکر نکنم سربازی برات سخت باشه با این توانی هات موفق باشی
  • Samira
    مهمان
    اقای نیازی ایشالا جای خوبی بیفتید که از توانایی هاتونم بهترین استفاده رو بکنن
  • Doctorpc
    مهمان
    منتشر کردن همین پست ، عمل حرفه ی شمارو نشون میده جناب نیازی من قبلا از یه سایتی خرید کرده بودم و بعد از چهار ماه جواب تیکت رو داده بودند بدون یک عذر خواهی اما از اینکه شما یک پست گذاشتید و بدون اینکه کاری مرتکب بشید عذر خواهی میکنید خیلی با ارزشه البته بنده شخصا شمارو میشناسم و از نزدیک ملاقاتتون کردم به امید موفقیت های روز افزونتون
  • hamide
    مهمان
    نگید ترخدا جناب نیازی من خیلی چیزا توی این مدت ازتون یاد گرفتم :( ایشالا زودتر برگدید
ارسال نظر
در پاسخ به Some User

آی سی ام اس

آی سی ام اس یک تیم وابسته به استودیو لاوان است که در منطقه شمال کشور و سواحل دریای خزر متولد شده است. ما عاشق دنیای وب هستیم و با این هدف بوجود آمده ایم که محلی برای گسترش و توسه افزونه های معتبر بومی برای فارسی زبانان سراسر دنیا باشیم .
آی سی ام اس