سال نو با ایده هایی نو و اتفاقاتی که در این سال بر آی سی ام اس گذشت
سال نو با ایده هایی نو و اتفاقاتی که در این سال بر آی سی ام اس گذشت

سال نو با ایده هایی نو و اتفاقاتی که در سال 1397 بر ما گذشت

سال ۹۷ هم با همه خوبیا و بدیاش همراه با سربازی بنده تمام شد ، به محض تمام شدن سربازی تصمیم به ریدیزاین سایت و کوچ به بوت استرپ 4 گرفتم.چهارمین نسخه از بوت استرپ نمیشه گفت فوق العاده ولی عالی شده و پیشنهاد میکنم حتما به این نسخه کوچ کنید و طعم متفاوت بودن رو بچشید.در نسخه جدید که یه جورایی چهارمین نسخه از آی سی ام اس هست تمام المان های سایت بروز شده و یه جورایی سعی کردیم به بهترین نحو پیاده سازی کنیم.

سی درصد کد نویسی کمتر

با بهره گیری از روش های جدید برنامه نویسی تقریبا این نسخه از آی سی ام اس تعداد خط های کدش سی درصد از نسخه قبلی کمتر شده و خیلی سعی در بهینه سازی سایت داشتیم.از پروفایل کاربری گرفته تا سبد خرید.به هر حال هر سیستمی همیشه جای بهبود داره و ای سی ام اس هم از این امر مستثنی نیست ،امیدوارم با نسخه جدید سایت؛ لوگو و المان های بصری جدید بیش از پیش نیازهای شما را بتوانیم پاسخ دهیم.

اولویت اول سال گذشته ما ، فقط پشتیبانی

در این مدت زمانی که در حال سپری کردن سربازی بودم و شما سخت در حال تلاش و کوشش بودید :) ، کمتر وقت میشد تا مطالب آموزشی و محصولات جدیدی قرار دهم ، چرا که تمام سعی خود را کرده ام ، پشتیبانی از محصولات فعلی و کاربران را به نحو عالی انجام دهم ، تا نیازهای دوستان عزیز من که همیشه حامی و همراه ما بوده اند را به بهترین شکل ممکن رفع کنم.

سال جدید با ایده هایی جدید برای برندتون

حدود 30 سال پیش بود که یکی اینترنت رو اختراع کرد و یک انفجار بزرگی توی جهان رخ داد و باعث شد هر کسی با کمترین داشته اش البته با تلاش و ایده به اهداف خودش  برسه.ما میدونیم که برند و وبسایت شما مثل بچتون هست و روز به روز شاهد رشد و بزرگتر شدنش هستید.توی این راه میتونید روی کمک ما هم حساب کنید. یعنی ما برای وبسایتتون با سلیقه پدرانه و مادرانه خودتون یک دست لباس میدوزیم و میتونید به بچتون اعتماد به نفس بدید و روز به روز از رشد کردنش به خودتون ببالید.

بله درست متوجه شدید ، در سال جدید ما تمرکزمون رو روی تولید محصولات و افزونه های بومی ، طراحی های اختصاصی ، آموزش و ایده پردازی (نه اینکه ایده برداریم) می گذاریم ،تا با اینکار بتوانیم گامی رو به سوی موفقیت برای شما و برندتون برداریم.

به همراهیتون برای پیشرفت نیاز داریم

در قدم های جدیدی که با کمک و حمایت شما قرار هست برداریم ، قصد عرضه بیشتر محصولات صد درصد بومی و متناسب با سلیقه ایرانی را داریم تا ما هم به غنی تر شدن و افزایش کیفیت وب فارسی کمکی کرده باشیم.ما همچنان عاشق دنیای وب هستیم و تمام تلاشمون رو میکنیم تا بهترین محصولات رو برای فارسی زبانان سراسر دنیا توسعه و تولید کنیم.
امیدوارم سال جدید ، سالی پر از پیشرفت های روز افزون برای کسب و کارتون باشه و با وجود دست اندازهایی که همیشه روبروی کسب و کارهای ایرانی هست ، هرکدوم رو به شیوه خودش بگذرونید.

دوست دار شما هستیم

نوشته شده با عشق

محمدحسین نیازی اولش طراحی گرافیکی و رابط کاربری می کرده بعد ها کارشناسی نرم افزارشو گرفته و به کد زنی علاقه مند میشه ، تا اینکه تیم طراحی استودیو لاوان رو راه میندازه و بعدش میره سر وقت آی سی ام اس و الان اون اینجاست تا با تجربه بیش از 12 ساله خودش ، فوت‌وفن‌های خودش رو در اختیار شما قرار بده تا اون‌ها رو در جریان کاری‌تون بگنجونین و مهارت‌هاتون رو ارتقاء بدین.

محمدحسین نیازی

پست های مرتبط

7 دیدگاه تاکنون ارسال شده
  • Amirali
    مهمان
    ازتون خیلی چیزها توی این مدت یاد گرفتم و اخلاق حرفه ایتون مهمترین دلیل این تداوم همکاری هست سال پرباری داشته باشید مهندس
  • محمد
    کاربر
    مثل همیشه عالی میلاد امام علی علیه السلام و پیشاپیش سال نو مبارک
    • محمدحسین نیازی
      مدیر
      در پاسخ به محمد. گفته :
      ممنونم محمد جان، خیلی لطف داری همیچنین روز میلاد امام علی و روز پدر و سال نوی شما هم مبارک ایشالا سال پر برکتی رو در پیش داشته باشین
  • پریسا احمدی
    مهمان
    انشالله سال خوبی داشته باشید جناب نیازی و کارهای بیشتری ازتون ببنیم دیزاین سایت خیلی خوب شده و واقعا از گردش توی سایت به عبارتی کیف میکنم ، المان های اضافی رو حذف کردید و هرچی میبینم نیاز مخاطب هست از امتیاز تا نسخه محصولات و تاریخ بروز رسانی ها پروفایل خیلی کاربردی تر شده البته جای کار داره موفق باشید مهندس جوان
    • محمدحسین نیازی
      مدیر
      در پاسخ به پریسا احمدی. گفته :
      ممنونم همچنین شما نیز سال خوبی داشته باشید بله ، به مرور زمان تکمیل تر خواهیم کرد ، البته اگر پیشنهاد یا مشکلی وجود داشت از قسمت تماس با ما اطلاع بدید تا سریعا رفعش کنیم
  • Ali
    مهمان
    خوش اومدی محمدحسین جان موفق باشی
    • محمدحسین نیازی
      مدیر
      در پاسخ به Ali. گفته :
      علی جان خیلی ممنونم ، مثل همیشه لطف داری سال خوبی داشته باشی مهندس :)
ارسال نظر
در پاسخ به Some User

آی سی ام اس

آی سی ام اس یک تیم وابسته به استودیو لاوان است که در منطقه شمال کشور و سواحل دریای خزر متولد شده است. ما عاشق دنیای وب هستیم و با این هدف بوجود آمده ایم که محلی برای گسترش و توسه افزونه های معتبر بومی برای فارسی زبانان سراسر دنیا باشیم .
آی سی ام اس