افزونه حرفه ای و محبوب RSTickets برای پشتیبانی و تیکت دهی

چاپ  
افزونه حرفه ای و محبوب RSTickets برای پشتیبانی و تیکت دهی

2.3.5نسخه محصول

سه شنبه, 12 آذر 1398تاریخ بروز رسانی

امتیاز شما به این پست
(1)
افزونه حرفه ای و محبوب RSTickets برای پشتیبانی و تیکت دهی
آخرین ویرایش محصول
نسخه 2.3.5
است و در تاریخ سه شنبه, 12 آذر 1398 بروز رسانی شده است.
قیمت :
30هزار تومان

آر‌اس تیکت محصولی از کمپانی معروف RS Joomla است. که به طور کلی می‌توان گفت، یکی از کامل‌ ترین سیستم های پشتیبانی مشتریان برای جوملا است. قابلیتِ تغییر و ویرایش اکثر قسمت‌های سیستم پشتیبانی و اختصاصی سازی آسان را می توان مهم ترین امتیاز این افزونه دانست.

با استفاده از این قابلیت RS Tickets ، شما می‌توانید، سیستم پشتیبانی مشتریانِ ویژهٔ مخصوص تجارت و فعالیت خود را ایجاد کنید تا تمام نیاز‌های مشتریانتان بر آورده شود.از دیگر امکانات این نسخه از RS Tickets می توان به توانایی تعریف و ایجاد تعدادِ نامحدودی دپارتما، گروه کاربری برای کارمندان، کارمند، اولویت ارسال تیکت، مجموعه و مطلب برای دانشنامه اشاره کرد. با استفاده از سیستم دانشنامه یا Knowledgebase شما می توانید با به کارگیری آن، تعداد زیادی از پرسش‌های تکراری را به صورت مقاله درآورده و در بخش پشتیبانی منتشر کنید تا بسیاری از مشکلات کاربران با مطالعهٔ این مطالب بر طرف شده و حجم تیکت‌های ارسالی به میزان زیادی کاهش یابد.هم اکنون می توانید این محصول را به صورت کاملا کد باز ( اپن سورس ) که همراه با لایسنس معتبر ، ارائه می شود را از آی سی ام اس تهیه کنید و محدودیتی در نصب و استفاده از این محصول نخواهید داشت .

پیشنهاد میکنیم این پست ها را هم بخوانید

نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با متخصصان ما تماس بگیرید.
0933-8883035 5 دقیقه رایگان

مطالعه در 2 دقیقه

به همراه یک فنجان قهوه

دیدگاه کاربران

مکانی برای پرسش و پاسخ شما

دیدگاه های اخیر

2.3.5