2.3.5نسخه محصول
سه شنبه, 12 آذر 1398تاریخ بروز رسانی
2.3.5نسخه محصول
سه شنبه, 12 آذر 1398تاریخ بروز رسانی
آراس تیکت محصولی از کمپانی معروف RS Joomla است. که به طور کلی میتوان گفت، یکی از کامل ترین سیستم های پشتیبانی مشتریان برای جوملا است. قابلیتِ تغییر و ویرایش اکثر قسمتهای سیستم پشتیبانی و اختصاصی سازی آسان را می توان مهم ترین امتیاز این افزونه دانست.
با استفاده از این قابلیت RS Tickets ، شما میتوانید، سیستم پشتیبانی مشتریانِ ویژهٔ مخصوص تجارت و فعالیت خود را ایجاد کنید تا تمام نیازهای مشتریانتان بر آورده شود.از دیگر امکانات این نسخه از RS Tickets می توان به توانایی تعریف و ایجاد تعدادِ نامحدودی دپارتما، گروه کاربری برای کارمندان، کارمند، اولویت ارسال تیکت، مجموعه و مطلب برای دانشنامه اشاره کرد. با استفاده از سیستم دانشنامه یا Knowledgebase شما می توانید با به کارگیری آن، تعداد زیادی از پرسشهای تکراری را به صورت مقاله درآورده و در بخش پشتیبانی منتشر کنید تا بسیاری از مشکلات کاربران با مطالعهٔ این مطالب بر طرف شده و حجم تیکتهای ارسالی به میزان زیادی کاهش یابد.هم اکنون می توانید این محصول را به صورت کاملا کد باز ( اپن سورس ) که همراه با لایسنس معتبر ، ارائه می شود را از آی سی ام اس تهیه کنید و محدودیتی در نصب و استفاده از این محصول نخواهید داشت .
دیدگاه های اخیر
محمدحسین نیازی نوشته :
ai نوشته :
محمدحسین نیازی نوشته :
رامین نوشته :