پشتیبانی از مشتریان با طعمی جدید با افزونه JS Support Ticket Pro

چاپ  
پشتیبانی از مشتریان با طعمی جدید با افزونه JS Support Ticket Pro

1.1.0نسخه محصول

چهارشنبه, 13 فروردين 1399تاریخ بروز رسانی

امتیاز شما به این پست
(3)
پشتیبانی از مشتریان با طعمی جدید با افزونه JS Support Ticket Pro
آخرین ویرایش محصول
نسخه 1.1.0
است و در تاریخ چهارشنبه, 13 فروردين 1399 بروز رسانی شده است.
قیمت :
30هزار تومان

همیشه افرادی که سایت های فروشگاهی یا به عبارتی سایت های خدماتی دارند دنبال راهی بهتر برای پشتیبانی و سرویس دهی هر چه تمام به مشتریان خود هستند.این امر به حدی حساس و مهم هست که آینده سایت شما  و فروشتان را حتی تعیین میکند. افزونه های مختلفی برای ایجاد و پشتیبانی از کاربران وجود دارند. که از جمله آنها برای سیستم مدیریت محتوا جوملا میتوان به Freestyle Ticket و Rsticket اشاره کرد که هر کدوم مزیت های خاص خود را دارند اما حس یک سیستم پشتیبانی حرفه ای را به مشتری القا نمیکنند. امروز میخواهیم افزونه JS Support Ticket را به شما معرفی کنیم که تمام خصوصیات افزونه های قبلی رو به اضافه قابلیت های خیلی گسترده تری را در خود جای داده است و بدون شک میتوان بهترین سیسستم تیکت نام برد که محیط پویا و جذابی را به همراه قابلیت های گسترده خود به مشتریان و مسئول پشتیبانی ارائه میدهد.

برخی امکانات سیستم پشتیبانی JS Support Ticket Pro :

  • قابلیت ایجاد تیکت پشتیبانی در ناحیه مدیریت سایت
  • قابلیت ایجاد تیکت پشتیبانی توسط کاربران عضو سایت و کاربران مهمان (بدون نیاز به عضویت در سایت شما )
  • قابلیت وارد کردن آیکون پشتیبانی در نمای کاربری همراه با تنظیمات گسترده جهت تنظیمات لازم
  • قابلیت ارسال تیکت توسط مدیریت سایت ، به نمایندگی کاربران
  • قابلیت پیوست فایل در ضمیمه تیکت ارسالی
  • قابلیت پیوست همزمان چند فایل
  • قابلیت فیلتر کردن برای مدیریت و کاربران
  • امکان ایجاد الویت های مختلف به دلخواه
  • سفارشی سازی بخش اولویت ها و تنظیم رنگبندی برای هر قسمت
  • قابلیت واگذاری تیکت به کارمندان دیگر جهت پاسخگویی
  • قابلیت تغییر وضعیت تیکت
  • نمایش تیکت به صورت ویژه در وضعیت های مختلف
  • ارسال ایمیل برای کاربران برای وضعیت های مختلف ( مانند : پاسخ به تیکت ، بستن تیکت ، منقضی شدن تیکت ، در حال انجام عملیات و...)
  • کنترل کامل تیکت توسط مدیرت جهت انجام عملیات ویرایش و حذف و …
  • امکان استفاده از html جهت ارسال تیکت پشتیبانی توسط ادیتور
  • نمایش اطلاعیه ها و بروزرسانی های خودرکار به کاربران
  • طراجی کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو مناسب برای هر دستگاهیی
  • سفارشی سازی ایمیل های ارسالی به کاربران و مدیر
  • قابلیت تعریف فیلد های اختصاصی و دلخواه برای بخش ارسال تیکت
  • قابلیت مشخص کردن ترتیب نمایش تیکت ها
  • ایجاد تعادا نامحدود دپارتمان(واحد) برای ارسال تیکت مشتریان ( مانند : دپارتمان فروش ، دپارتمان پشتیبانی و... )
  • قابلیت ساختن تم برای نمایش در بخش کاربری با رنگبندی دلخواه
  • دارا بودن پوسته های آماده برای استفاده در بخش کاربری
  • نمایش کانتر یا عدد برای تعداد تیکت های در وضعیت های مختلف ( مانند : 5 تیکت پاسخ داده شده ، 10 تیکت بسته شده و..)
  • و کلی امکانات دیگر...

پیشنهاد میکنیم این پست ها را هم بخوانید

نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با متخصصان ما تماس بگیرید.
0933-8883035 5 دقیقه رایگان

مطالعه در 3 دقیقه

به همراه یک فنجان قهوه

دیدگاه کاربران

مکانی برای پرسش و پاسخ شما

دیدگاه های اخیر

  • سلام اگر طبق همین روش جلو رفته باشید ، free-product و free-product-batch دوتا کلاس رایگان هستند که ...
  • سلام محمد جان منم مشکل آقا حمید رو داشتم. کلمه رایگانو نمیتونم درست استایل دهی کنم! کلمه رایگانو ت...
  • سلام رامین جان از جوملا 3.8 به بعد این قابلیت به صورت پیش فرض بروی جوملا هست ، فقط کافیه بری وارد ت...
  • سلام ارادت میدونم پستها قدیمیه ولی برای جوملا 3.9.22 فایلی ندارید
1.1.0