1.1.0نسخه محصول
چهارشنبه, 13 فروردين 1399تاریخ بروز رسانی
1.1.0نسخه محصول
چهارشنبه, 13 فروردين 1399تاریخ بروز رسانی
همیشه افرادی که سایت های فروشگاهی یا به عبارتی سایت های خدماتی دارند دنبال راهی بهتر برای پشتیبانی و سرویس دهی هر چه تمام به مشتریان خود هستند.این امر به حدی حساس و مهم هست که آینده سایت شما و فروشتان را حتی تعیین میکند. افزونه های مختلفی برای ایجاد و پشتیبانی از کاربران وجود دارند. که از جمله آنها برای سیستم مدیریت محتوا جوملا میتوان به Freestyle Ticket و Rsticket اشاره کرد که هر کدوم مزیت های خاص خود را دارند اما حس یک سیستم پشتیبانی حرفه ای را به مشتری القا نمیکنند. امروز میخواهیم افزونه JS Support Ticket را به شما معرفی کنیم که تمام خصوصیات افزونه های قبلی رو به اضافه قابلیت های خیلی گسترده تری را در خود جای داده است و بدون شک میتوان بهترین سیسستم تیکت نام برد که محیط پویا و جذابی را به همراه قابلیت های گسترده خود به مشتریان و مسئول پشتیبانی ارائه میدهد.
برخی امکانات سیستم پشتیبانی JS Support Ticket Pro :
سلام
نسخه جدید رو بروز نمیکنید؟
در صورت خرید تا چه مدت بروزرسانی و آپدیت شاملمون میشه؟
با سلام خدمت شما دوست عزیز
چون ما محصولات رو مستقیما خریداری میکنیم در حال حاضر کد لایسنس این افزونه رو ما به علت نوسانات شدید ارزی تمدید نکردیم و گذاشتیم در اولویت های بعدیمون در نتیجه کد لایسنس فعلی ما برای نسخه های قبلی هست.
و یک نکته ای هم در رابطه با این افزونه هست این هست که بعد برای تکمیل نصب باید حتما کد لایسنس داشته باشید در غیر این صورت نصب نمیشه
جدی بالاخره اوردینش
کلی توی نت گشتم یه سایت درحسابی که اعتماد کنیم نبودش
تنکیوووووو
البته کد رو خودتون میزنید یا ما ؟
سلام دوست گلم
افزونه JS Support Ticket نسخه Pro برای نصب نیاز به کد لایسنس داره تا کامل نصب و فعال بشه واگرنه همون حالت نصب رو فقط نشون میده
بعد خرید از قسمت پشتیبانی تیکت میزنید براتون فعال میکنیم
موفق باشید
دیدگاه های اخیر
محمدحسین نیازی نوشته :
حمید نوشته :
حمید نوشته :
محمدحسین نیازی نوشته :