جوملا

پشتیبانی از مشتریان با طعمی جدید با افزونه JS Support Ticket Pro
110,000تومان 30,000تومان
با دریافت این محصول 30 آی بُن هدیه بگیرید
73 % تخفیف با

پشتیبانی از مشتریان با طعمی جدید با افزونه JS Support Ticket Pro

همیشه افرادی که سایت های فروشگاهی یا به عبارتی سایت های خدماتی دارند دنبال راهی بهتر برای پشتیبانی و سرویس دهی هر چه تمام به مشتریان خود هستند.

Quantity:
آخرین نسخه منتشر شده محصول

این امر به حدی حساس و مهم هست که آینده سایت شما  و فروشتان را حتی تعیین میکند. افزونه های مختلفی برای ایجاد و پشتیبانی از کاربران وجود دارند. که از جمله آنها برای سیستم مدیریت محتوا جوملا میتوان به Freestyle Ticket و Rsticket اشاره کرد که هر کدوم مزیت های خاص خود را دارند اما حس یک سیستم پشتیبانی حرفه ای را به مشتری القا نمیکنند. امروز میخواهیم افزونه JS Support Ticket را به شما معرفی کنیم که تمام خصوصیات افزونه های قبلی رو به اضافه قابلیت های خیلی گسترده تری را در خود جای داده است و بدون شک میتوان بهترین سیسستم تیکت نام برد که محیط پویا و جذابی را به همراه قابلیت های گسترده خود به مشتریان و مسئول پشتیبانی ارائه میدهد.

برخی امکانات سیستم پشتیبانی JS Support Ticket Pro :

قابلیت ایجاد تیکت پشتیبانی در ناحیه مدیریت سایت
قابلیت ایجاد تیکت پشتیبانی توسط کاربران عضو سایت و کاربران مهمان (بدون نیاز به عضویت در سایت شما )
قابلیت وارد کردن آیکون پشتیبانی در نمای کاربری همراه با تنظیمات گسترده جهت تنظیمات لازم
قابلیت ارسال تیکت توسط مدیریت سایت ، به نمایندگی کاربران
قابلیت پیوست فایل در ضمیمه تیکت ارسالی
قابلیت پیوست همزمان چند فایل
قابلیت فیلتر کردن برای مدیریت و کاربران
امکان ایجاد الویت های مختلف به دلخواه
سفارشی سازی بخش اولویت ها و تنظیم رنگبندی برای هر قسمت
قابلیت واگذاری تیکت به کارمندان دیگر جهت پاسخگویی
قابلیت تغییر وضعیت تیکت
نمایش تیکت به صورت ویژه در وضعیت های مختلف
ارسال ایمیل برای کاربران برای وضعیت های مختلف ( مانند : پاسخ به تیکت ، بستن تیکت ، منقضی شدن تیکت ، در حال انجام عملیات و...)
کنترل کامل تیکت توسط مدیرت جهت انجام عملیات ویرایش و حذف و …
امکان استفاده از html جهت ارسال تیکت پشتیبانی توسط ادیتور
نمایش اطلاعیه ها و بروزرسانی های خودرکار به کاربران
طراجی کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو مناسب برای هر دستگاهیی
سفارشی سازی ایمیل های ارسالی به کاربران و مدیر
قابلیت تعریف فیلد های اختصاصی و دلخواه برای بخش ارسال تیکت
قابلیت مشخص کردن ترتیب نمایش تیکت ها
ایجاد تعادا نامحدود دپارتمان(واحد) برای ارسال تیکت مشتریان ( مانند : دپارتمان فروش ، دپارتمان پشتیبانی و... )
قابلیت ساختن تم برای نمایش در بخش کاربری با رنگبندی دلخواه
دارا بودن پوسته های آماده برای استفاده در بخش کاربری
نمایش کانتر یا عدد برای تعداد تیکت های در وضعیت های مختلف ( مانند : 5 تیکت پاسخ داده شده ، 10 تیکت بسته شده و..)
و کلی امکانات دیگر...

نوع

تجاری

مجوز

GPLv3 or later

نوع محصول

لایسنس

محتویات

کامپوننت
ماژول
پلاگین

پیش نیاز

جوملا

زبان فارسی

دارد

آموزش نصب

دارد

اجازه بروز رسانی

تا مدت زمان اعتبار خرید

پشتیبانی و نصب

در مدت زمان اعتبار خرید

دیدگاه (4)

  1. علیرضا

دمتون گرم
فارسی شده و بدون نقص
از سایت خوبتونم بسیار ممنونم

  1. مجتبی

عالی بود
بالاخره امروز گرفتمش
از جناب نیازی بابت فعال سازی این افزونه تشکر ویژه میکنم

  1. محمد مهدی

جدی بالاخره اوردینش
کلی توی نت گشتم یه سایت درحسابی که اعتماد کنیم نبودش
تنکیوووووو
البته کد رو خودتون میزنید یا ما ؟

  1. محمدحسین نیازی    محمد مهدی

سلام دوست گلم
افزونه JS Support Ticket نسخه Pro برای نصب نیاز به کد لایسنس داره تا کامل نصب و فعال بشه واگرنه همون حالت نصب رو فقط نشون میده
بعد خرید از قسمت پشتیبانی تیکت میزنید براتون فعال میکنیم
موفق باشید

هنوز دیدگاهی بیان نشده است

ارسال دیدگاه

پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
گزارش

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

خبرنامه
اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات و محصولات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

تعداد علاقه‌مندانی که تاکنون عضو خبرنامه ما شده‌اند:

1925 نفر

شاید دیدن این محصولات هم شما را خوشحال کند

افزونه پشتیبانی و تیکت دهی Freestyle Support Portal

افزونه پشتیبانی و تیکت دهی Freestyle Support Portal

120,000تومان 30,000تومان
با دریافت این محصول 30 آی بُن هدیه بگیرید
75 % تخفیف با
افزونه حرفه ای و محبوب RSTickets برای پشتیبانی و تیکت دهی

افزونه حرفه ای و محبوب RSTickets برای پشتیبانی و تیکت دهی

150,000تومان 30,000تومان
با دریافت این محصول 30 آی بُن هدیه بگیرید
80 % تخفیف با
پاسخگوی شما هستم
محمدحسین نیازی
  • مدیر و موسس آی سی ام اس
  • سرپرست شرکت طراحی هات آیس
  • مشاور و طراح وب و رابط کاربری
  • مشاور راه اندازی سایت
  • مشاور کسب و کار الکترونیک
  • نویسنده و بررسی کننده محصولات الکترونیکی و دیجیتال
  • نویسنده سایت های خبری همچون برسام و..
  • گوینده پادکست اینترنتی گیم ان تک از رادیو میهن
  • و ...

با آی بن ارزان تر خرید کنید

آی بن، همان‌طور که از نامش بر‏می‌‏آید، یک بن خرید الکترونیکی است که پس از خرید هر محصول، در حساب شما منظور می‏‌شود.
در حقیقت شما پس از نخستین خرید از آی سی ام اس، بسته به ارزش کالای خریداری شده و چند فاکتور دیگر، به میزانی امتیاز "آی بن" که در واقع تخفیفی برای شما در خریدهای بعدی است، دریافت می‏‌کنید.

از آی بن بیشتر بدانید

سوالات و اشکالات فنی در رابطه با محصول تهیه شده را میتوانید از پشتیبانی آی سی ام اس بپرسید

ثبت نام

 
محمدحسین نیازی پاسخ گوی شماست

محمدحسین دانش‌آموخته‌ی مهندسی نرم افزار بوده و هم اکنون مشغول تحصیل است. او از سویی به برنامه نویسی علاقه‌ی فراوان دارد و از سوی دیگر شیفته‌ی فناوری‌های نوین است. محمدحسین دنیای وب را محلی برای بروز اندیشه‌ها و علاقه‌های خود یافته و به همین خاطر چند سالی است در تیم های مختلف طراحی وب برنامه می نویسد.

مدیر و موسس آی سی ام اس